חושבים להקליט את השיחות בעסק? כל היתרונות וטיפים מקצועיים

מי מאתנו לא שכח פרט חשוב שהלקוח אמר לו והיה צריך לחזור ולהתקשר ללקוח, לקח לו זמן לתפוס אותו ובכך בזבז זמן יקר? או לחלופין סיכם דבר מה עם לקוח שהשני הבין משהו אחר? הבאנו לכם את היתרונות העיקריים להקלטת שיחות בעסק. אם עוד אין לכם הקלטת שיחות, זה המאמר בשבילכם.

 

5 יתרונות להקלטת שיחות בעסק

 

כולנו בני אדם ולפעמים שוכחים פרטים חשובים

כאשר מדברים עם לקוחות, חשוב להקשיב ללקוח באופן פעיל על מנת להגיב בהתאם וליצור תחושת אמון והבנה. רבים מאתנו רושמים על דף הערות במהלך השיחה על מנת לעקוב אחר פרטים חשובים או רעיונות, אבל אם עושים זאת בזמן שיחה זה יכול למנוע מכם להיות קשובים באופן פעיל לשיחה עצמה ולהיות עסוקים בפרטים שרוצים לזכור. באמצעות הקלטת השיחה, תוכלו לתת את מלוא תשומת הלב  לכל השיחה, לרשום הערות מאוחר יותר ולהקשיב בזמן שנח לכם.

 

העבר משוב לעובדים שלך בצורה יעילה יותר

על ידי הקלטת שיחות, תוכלו לשמוע איך חברי הצוות שלכם מדברים עם לקוחות. זוהי הזדמנות נהדרת למנהלים לסייע לצוותים לשפר את כישורי התקשורת שלהם, לנתח התנגדויות ולספק עצות כיצד למכור בצורה יעילה יותר או לשפר את צוותי שירות הלקוחות והתמיכה.

 

להכיר את הלקוחות שלך לעומק

בעידן השיווקי היום, שהטרנד לשיווק "פרסונלי" תופס תאוצה, הקלטות וגיבוי בענן יסייעו לצוות השיווק להבין טוב יותר את הלקוח הקיים או הפוטנציאלי ע"י למידה של: באילו מילים הוא משתמש, איפה הוא מהסס, מה ההתנגדויות שלו, אילו מתחרים הוא מעלה בשיחה או מה מפריע לו.

על ידי הקשבה לשיחות לקוחות, צוות השיווק יוכל להבין בצורה עמוקה יותר, כיצד לקוחות משתמשים במוצר שלכם, מה הם אוהבים בו, ומה צריך לשפר ולשמר. כל זה הוא מידע רב ערך וללא תשלום!

 

הכשרה מהירה וטובה יותר של עובדים

השמעת שיחות של לקוחות תעזור לעובדים חדשים בארגון להבין את אופי הלקוח, שאלות נפוצות, מה מפריע להם ומה חשוב להם ואיך מטפלים בהם במהירות ובצורה קלה יותר מאשר לספר להם.

 

הקלטה ושליפה של שיחות

חשוב לציין כי הקלטת השיחה היא חוקית כל עוד יש הלקוח מודע שהוא מוקלט (בין אם אתה אומר למישהו או הודעה מוקלטת מראש עושה זאת). שיחות מוקלטות יעזרו לכם לפתור אי הבנות או להתגונן מפני התדיינות משפטית ובמקרים מסוימים הקלטה קולית יכולה לשמש חוזה מילולי.

מרכזיה בענן עם מגוון רחב של אפשרויות תהווה עבור העסק נכס לטווח הארוך, תמנע אי נעימויות ואי הבנות אל מול לקוחות גדולים כקטנים כאשר אחד הצדדים טוען אחרת.

לסיכום, הקלטת שיחות לעסק חוסכת זמן, משפרת את איכות השיחות בשירות ובמכירות ויכולה להציל אותך מתביעה.