חשיבות מרכזיה וירטואלית בענן בעסקים גדולים ובינוניים

בתור בעלי עסק, אחד הדברים הכי חשובים עבורכם הוא יציבות התקשורת העסקית עם הלקוחות. עד עכשיו עשיתם את זה באמצעות שירותי מרכזיה וירטואלית בענן קלאסיים – גורם מרכז לכל שירותי תקשורת הלקוחות שלכם, כולל ניתוב ומענה מהיר. אבל העולם מתקדם, וגם הטכנולוגיה. הגיע הזמן שגם אתם תיקחו את שירות מענה הלקוחות שלכם למאה ה-21, עם מרכזיית ענן מתקדמת.

מרכזיה וירטואלית בענן

מהם שירותי ענן בדיוק?

כולם מדברים על "שירותי ענן", אבל לא כולם יודעים בדיוק במה מדובר. הגיע הזמן לעשות קצת סדר: טכנולוגיית גיבוי ענן היא מקבץ שירותים טכנולוגיים המנוהלים בשלט רחוק, באמצעות מחשבים נייחים הממוקמים בחוות שרתים. המידע נשמר בענן וירטואלי, והמידע נגיש לכם – ולעסק שלכם – מכל מקום, מאובטח ומוגן.

אז איך מחברים בין שירותי תקשורת לקוחות וטכנולוגיית ענן? מהיום זה ממש פשוט. מרכזיה בענן הפיזית מועלית לענן, והופכת לשירות וירטואלי הפועל דרך שרת מרוחק. כל קווי הטלפון מאופסנים על גבי מחשב נייח מחוץ לבית העסק, ולכם נותר רק לחבר את הטלפון ולתקשר עם הלקוחות שלכם במהירות וביעילות. היתרונות אדירים: חסכון במקום פיזי, נגישות מכל מקום בארץ או בחו"ל, וכמובן, חסכון כספי בעלויות רכישה, תחזוקה ותפעול.

כיום קיימות בשוק מגוון רחב של מרכזיות וירטואליות בענן הנמצאות בשימוש על ידי עסקים בינוניים וגדולים. שירותי מרכזיית ענן מספקים לכם, בעלי העסקים, שקט נפשי וידיעה שכל המידע שלכם מוגן ונגיש. בראש ובראשונה, השיחות שלכם הופכות לנגישות מכל מקום. אתם כבר לא מוגבלים למקום אחד, ויכולים לקבל ולנתב שיחות, איפה שלא תהיו. שנית, השיחות שלכם מוצפנות ומאובטחות, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמידע שלכם ופרטיות הלקוחות שלכם מוגנות ומגובות על גבי שרת. בנוסף, מרכזיית ענן מוזילה את הוצאות העסק בכך שהיא מייתרת את הצורך בתחזוקת מרכזיה וירטואלית בענן פיזית ומאפשרת שירותי שיחה בעלות נמוכה באופן משמעותי. אין עלויות סמויות, אין תשלום לפי קו, ניתן לנייד את כל הקווים הקיימים ברשותכם, וכל שעליכם לעשות הוא להיות מחוברים לאינטרנט.

מרכזיות ענן מספקות את כל השירותים שלמדתם להכיר ולצפות להם מהמרכזייה הקלאסית: ניתוב שיחות פשוט ומהיר, יכולות הקלטה, שיחות ועידה, ריבוי קווים, ניהול תורים וזיהוי שיחות. על כל אלה נוספים שירותים ייחודיים של דוחות מעקב, שירותי SMS מובנים, התראות בזמן אמת לקווים ניידים או נייחים, הפניית שיחות מתוזמנת מראש, שירותי ועידה וירטואליים ונגישות מכל מקום בעולם, בכל שעה, כולל אינטגרציה עם שירותי הדואר האלקטרוני של העסק.

מרכזיה וירטואלית

מרכזיה וירטואלית בענן פתרון מושלם לעסקים גדולים ובינוניים

מרכזיה וירטואלית בענן היא פתרון מושלם לעסקים גדולים ובינוניים ומשלבת גם שירותי CRM – ניהול ומעקב אחרי תקשורת עם לקוחות. הודות לטכנולוגיית הענן, שירותי ענן, ניהול הלקוחות הופך לקל וזמין. המערכת נגישה מכל מקום ומאפשרת מעקב בזמן אמת ומרחוק אחר כל התקשורת בין העסק שלכם לבין הלקוחות ממחשב נייח או נייד, או אפילו דרך הסמארטפון או הטאבלט.

תחזוקת מרכזיית ענן היא עניין פשוט שאינו מצריך ידע טכנולוגי מורכב. אחרי הדרכה קצרה, אתם והעובדים שלכם תוכלו לתפעל את מרכזיית הענן בעצמכם בקלות ולהביא את העסק שלכם לעידן המודרני, תוך ייעול השירות והוזלת עלויות.

 

להצעת מחיר מהירה השאירו פרטים או חייגו – 3250*

מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות