שירותי מחשוב ותמיכה
כאשר אתם רוכשים שירות או מוצר מסוים, אתם מקבל אתו חוברת הוראות ותעודת אחריות, ובדרך גם הדרכה בסיסית לשימוש בו על ידי נציג החברה.
אולם, לא פעם בעת שאתם עושים בו שימוש במשרד,אתם נתקלים בקשיים שאינכם מצליחים לפתור בכוחות עצמכם: המכשיר "נתקע", הוא מבצע פעולה אחרת מזו שאתם מנסים לעשות,
הוא כבה ולא מגיב, וכן הלאה. למרבית המזל, כאשר דבר כזה קורה, ניתן ליצור קשר עם שירותי התמיכה הטכנית של בינת עסקים
מערך התמיכה הטכנית שבינת עסקים מעמידה לרשותכם, מספק מענה וטיפול מרחוק בתקלות תקשורת – ללא צורך בהגעה של איש תמיכה, לארגון או למשרד שלכם.
להצעת מחיר מהירה השאירו פרטים או חייגו – 3250*
[leadercf7 campid="3041"]
[contact-form-7 id="7073" title="הצעת מחיר מהירה-שירותי מחשוב ותמיכה" html_class="use-floating-validation-tip"]
תפיסת השירות: הלקוח במרכז
בינת עסקים משקיעה משאבים רבים במערך ההדרכה המקצועית ובעדכונים טכנולוגיים שוטפים לנציגי התמיכה. בכך היא מבטיחה רמת ידע ומקצועיות מהגבוהות בישראל, בכל הנוגע למוצרים ולשירותים אותם היא מעמידה לרשותכם.
כחלק מתפיסה שירותית זו, נציגי התמיכה בבינת עסקים מציבים אתכם במרכז ומעניקים לכם חווית שירות גבוהה, תוך שימוש בשפה ובמונחים מקצועיים המותאמים לרמת הידע הטכני של כל לקוח ולקוח.
כמו כן, נציגי התמיכה הטכנית מיומנים באיתור הצרכים האמיתיים שלכם ומקפידים להתאים את הפתרון הטכני המיטבי לצרכים אלו ולתקציב העומד לרשותכם.