Mobile2CRM

 Mobile2CRM  מציעה פתרון ייחודי אוטומטי המאפשר לכידה, הקלטה ושילוב של שיחות Mobile  של אנשי הארגון לתוך מערכת ה-CRM. כל השיחות הנכנסות והיוצאות והודעות ה- SMS  מתעדכנות אוטומטית ב-CRM ללא צורך בהתערבות של המשתמש, בין אם העובד נמצא במשרד, בבית ,בנסיעות או בחו"ל. התיעוד מאפשר מעקב מלא אחר תהליכי מכירה, שירות לקוחות, אנליטיקה, וניתוחי AI ו-BI של התקשורת הסלולרית עם הלקוחות. עבור חברות ועסקים, שמפעילים צוותי מכירות, תמיכה, שירות או ניהול לקוחות שמתנהלים בשטח, זהו הפתרון אולטימטיבי.

 

להצעת מחיר מהירה השאירו פרטים או חייגו – 3250*

תכונות מובילות

פתרון גלובלי

המערכת נתמכת בכל רשת סלולרית, בכל סוגי המכשירים ובכל מערכות ההפעלה של iPhone ו – Android. הפתרון מתאים גם לחברות בינלאומיות עם שלוחות במקומות שונים בעולם.

שמירה על פרטיות

שיחות עסקיות בלבד מוקלטות ומתועדות. השיחות האישיות של העובדים נותרות פרטיות ומאובטחות.

טכנולוגיה מתקדמת ואמינה

Mobile2CRM משתמש בטכנולוגיית GSM ו/או VoLTE, וכך מבטיח איכות קול מעולה ואמינות.

להצעת מחיר מהירה השאירו פרטים או חייגו – 3250*

מתחילים מההתחלה – למה נחוץ לכם תיעוד שיחות מהנייד למערכת CRM?

 

באמצעות מערכת Mobile2CRM באפשרותכם לעקוב אחר כל תהליך המכירה והשירות החל מפנייתו הראשונה של הלקוח אליכם או של נציג מטעמכם אל הלקוח. באמצעות המעקב השוטף ניתן לבצע בקרת איכות באופן שוטף ולייעל את תהליך המכירה ואופן הטיפול בלקוחות, לחזק את אנשי השירות והמכירה בנקודות החולשה בתהליך, לקבל אינפורמציה שיווקית ולבצע אנליזה אוטומטית לכל תהליך העבודה וההתנהלות מול הלקוח. כך אתם מבטיחים את מקסום ההצלחה ועלייה במכירות.

הקצאת פרופיל עסקי לעובדים נעשית באופן אידיבידואלי, שמותאם לתפקידו, ולצורך התאמה אופטימלית ניתן לבחור לכל עובד פרופיל עסקי מבין 3 מסלולים: תיעוד והקלטה של מספרים נבחרים בלבד, של שיחות, וואטסאפ ו – SMS או של כל פעילות המכשיר.

כיצד פועלת מערכת Mobile2CRM?

 
עם רישום החברה למערכת Mobile2CRM, כל עובד מקבל פרופיל עסקי, שמותאם לאופי פעילותו בחברה. בשלב הבא נדרש כל עובד להתקין את הפרופיל העסקי במכשיר הנייד ולהשתמש בו עבור אינטראקציות, הקשורות לעבודתו. לצורך העניין, בכל מכשיר נייד יופיעו אייקונים חדשים לשיחות ולשליחת הודעות SMS או וואטסאפ שמנותבים אל מערכת ה – CRM של החברה. אינטראקציות פרטיות, שנעשו דרך המספר הפרטי של העובד, ואינן קשורות לעבודתו, לא יתועדו, וכך תישמר פרטיותו.

 

 

עוסקים במכירות או בשירות לקוחות? אתם זקוקים למערכת Mobile2CRM

 
 
 ללא תיעוד של האינטראקציות שמתבצעות עם הלקוחות, תהליכי מכירה ושירות לוקים בחסר. יכולת המעקב והארגון פוחתת ותהליכים שלא נשמרים פעמים רבות נותרים פתוחים.

תיעוד והקלטת שיחות והתכתבויות בין אנשי שירות ומכירה ללקוחות החברה מבטיח, שהאינטראקציות כולן מטופלות עד תום, כך שממוצות כל האפשרויות ונסגרת עסקה. כמו כן, מעקב אחר האינטראקציות מאפשר לזהות כשלים, מחסומים, מידע שיווקי חיוני ואינפורמציה נוספת, שמסייעת לייעול שיטות המכירה, השיווק ומתן השירות בצורה מיטבית ללקוחות החברה.

שימוש במערכת ממקסם את אחוזי ההצלחה של העובדים, משפר את ההתנהלות ברמה הארגונית והתפעולית, ונותן כלים וידע חיוניים להצלחה עסקית.

עבור מנהלים, שמתפעלים סוכני שטח זו דרך מצוינת לעקוב אחר פעילות הסוכנים מכל מקום בכל עת.

 

 

אז מה כל כך מיוחד במערכת Mobile2CRM?

 
 
 על ידי מעקב אחר אינטראקציות מול לקוחות החברה ולקוחות פוטנציאליים ניתן לשפר תהליכי מכירה באופן ממוקד עם כל עובד. זיהוי התנגדויות וקבלת מידע שיווקי מהאינטראקציות המתועדות משמש בגדר נכס אדיר לחברה, וכשכל פרט מתועד, שום אינפורמציה חשובה ורלוונטית לא נשכחת, ובכך ניתן לנתח את תהליכי השירות והמכירה ולהגדיל את הסיכויים לסגור אותם בצורה מיטבית.

באמצעות שיחות מוקלטות ניתן להדריך עובדים חדשים וקיימים, ללקט דוגמאות וסיפורי מקרה ולנתח יחד מכשולים והתנגדויות.

כשרותמים את האינפורמציה החיונית לטובת שיפור תהליכים, ובמקביל לייעול דרכי פעולה ושיפור אסטרטגיות המכירה השיפור במחלקת המכירות והשיווק לא מאחר לבוא, והוא מהדהד בכל עובד.

 

כיצד מערכת Mobile2CRM מביאה לעלייה בהכנסות החברה?

 
 
 על ידי מעקב אחר אינטראקציות מול לקוחות החברה ולקוחות פוטנציאליים ניתן לשפר תהליכי מכירה באופן ממוקד עם כל עובד. זיהוי התנגדויות וקבלת מידע שיווקי מהאינטראקציות המתועדות משמש בגדר נכס אדיר לחברה, וכשכל פרט מתועד, שום אינפורמציה חשובה ורלוונטית לא נשכחת, ובכך ניתן לנתח את תהליכי השירות והמכירה ולהגדיל את הסיכויים לסגור אותם בצורה מיטבית.

באמצעות שיחות מוקלטות ניתן להדריך עובדים חדשים וקיימים, ללקט דוגמאות וסיפורי מקרה ולנתח יחד מכשולים והתנגדויות.

כשרותמים את האינפורמציה החיונית לטובת שיפור תהליכים, ובמקביל לייעול דרכי פעולה ושיפור אסטרטגיות המכירה השיפור במחלקת המכירות והשיווק לא מאחר לבוא, והוא מהדהד בכל עובד.

 

התאמה אישית של מערכת Mobile2CRM לכל עובד

 
 
 מערכת Mobile2CRM הנה מערכת מתקדמת, שניתן ליישם ב – 3 מסלולים שונים בהתאם להיקף פעילות החברה או לתפקידיו של כל עובד. באפשרותכם לרכוש עד 800 פרופילים עסקיים, שכל אחד מהם יותאם באופן אינדיבידואלי.
  1. המסלול הבסיסי – מאפשר הקלטת שיחות יוצאות לפי דרישה, שמתבצעות מקו הטלפון הפרטי של העובד.
  2. המסלול המתקדם (הבחירה הפופולרית) – מאפשר התקנת פרופיל עסקי במכשיר הנייד של העובד לצורך הקלטת שיחות יוצאות ונכנסות, הודעות SMS וואטסאפ, שבוצעו דרכו.
  3. המסלול הטוטלי – מאפשר תיעוד והקלטה של כל פעילות ה – SIM באופן מלא. (לצורך הפעלת המסלול יש צורך לנייד את המכשיר להוט מובייל).

שילוב המסלולים השונים וההתאמה האישית של מערכת Mobile2CRM הם בין הסיבות העיקריות שחברות רבות בוחרות בשירות שלנו, שמעניק בחירה אינדיבידואלית ואופטימלית לפי דרישת לקוח ולפי צורכי החברה.

 

10 היתרונות המשמעותיים של מערכת Mobile2CRM

 
  1. שילוב אוטומטי בין שיחות ממכשירים ניידים והודעות SMS לתוך מערכות CRM
  2. תיעוד ומעקב ברמת הארגון לצורך קבלת מידע עסקי חשוב ופיקוח אחר פעילות העובדים
  3. ניהול תהליכי מכירה ושיפור ביצועים על ידי תיעוד, מעקב וניתוח ביצועים למסע לקוח שלם
  4. הגדלת מכירות ושיפור מיומנויות מכירה על ידי ניתוח שיחות
  5. תיעוד אוטומטי של כל השיחות והאינטראקציות מכל מקום בעולם, מהבית, מהמשרד ומנסיעת עסקים
  6. אנליטיקה וניתוחי AI ו- BI של התקשרות עם לקוחות החברה
  7. מאות פרופילים עסקיים בהתאמה אישית לסוג פעילותו ועבודתו של כל עובד
  8. שמירה מלאה על פרטיותו של העובד – רק האינטראקציה העסקית מתועדת, ואילו כל פעילות פרטית בנייד אינה מתועדת כלל
  9. הדרכות עובדים וייעול ביצועי עובדים על ידי תיעוד וניתוח מקריםעמידה בדרישות רגולציה
  10. עמידה בדרישות רגולציה
 
 
מערכת Mobile2CRM מדברת אליכם? צרו איתנו קשר כדי להתאים עבורכם פרופילים עסקיים בצורה מיטבית, שישפרו את ביצועי המכירות והשירות שלכם ויובילו אתכם להצלחה עסקית

 

להצעת מחיר מהירה השאירו פרטים או חייגו – 3250*