מרכזיה בענןהתקשורת עם הלקוחות שלך
בתור בעלי עסק, אחד הדברים הכי חשובים עבורכם הוא יציבות התקשורת העסקית עם הלקוחות. אנו בבינת עסקים נעשה את מרב המאמצים על מנת לעזור לצמיחת העסק שלכם ולראותו מצליח ביעדיו.
באמצעות מרכזיה חכמה ואפיון נכון עם מיטב המומחים של בינת, תוכלו לחולל גם שינוי ביחס והשירות שאתם מעניקים ללקוחות שלכם וגם בהתנהלות הפנים ארגונית, וכתוצאה מכך הדבר יאפשר לכם להגיע למצב שבו אתם מגדילים את הסיכויים שלכם לעמוד ביעדי הרווחים.
להצעת מחיר מהירה השאירו פרטים או חייגו – 3250*
[leadercf7 campid="3041"][contact-form-7 id="7073" title="הצעת מחיר מהירה-מרכזיה בענן" html_class="use-floating-validation-tip"]
תכונות מובילות:
נתב שיחות (IVR)
מענה קולי עבור תסריטי ניתוב שונים כולל הקלטה מקצועי
דוחות ניהוליים
דוחות מתקדמים מהמערכת בקלות על ידי לחיצת כפתור ברמת שלוחה
קטלוג טלפונים עשיר
אנו מספקים מגוון אפשרויות בבחירת דגמים של טלפונים למרכזיות
הקלטת שיחות בענן
הקלטות שיחות הנשמרות אוטומטית בענן שלנו עד 7 שנים
FAX2 MAIL
קבלת פקס ישירות למייל נבחר
אז למה מרכזיה בבינת עסקים?
עסקים ומוקדים שעובדים לפי עונתיות זהו הפתרון המושלם בשבילם. הגמישות מאפשרת לכם לשלם רק על מה שאתם באמת צורכים. ניתן להוריד ולצמצם שלוחות, להגדיל את בנק הדקות בשיא העונה ולצמצם בהתאם. לבינת עסקים תעריף שיחות בינלאומיות במחירים תחרותיים ישירות ממפעיל בינלאומי והכל בחשבונית אחת! המערכת כוללת כלים מתקדמים עבור ניהול המוקד הכוללים דוחות היסטוריים ודוחות זמן אמת
שירות ותמיכה
המרכזייה מנוטרת על ידי מיטב המומחים של בינת עסקים
חדשנות
ניהול מכל מקום ובכל זמן באמצעות פורטל ומגוון רחב של תכונות מתקדמות
חסכון כספי
תשלום על פי צריכה
גמישות
אפשרויות מעבר לכל מקום, באופן פשוט וללא עלויות מעבר
גמישות, חסכון בעלויות וטכנולוגיה מתקדמת
מרכזיה בענן המנוהלת על תשתיות מרכזיות, מספקת לכל משתמש בארגון פתרון תואם לצרכיו על פי השימוש בפועל,ללא צורך ברכישה מראש ואף מאפשרת הוספה והחסרה של רישיונות משתמשים, תכונות ושירותים – בהתאם לצורך. אצלנו תהנו מהתאמה מרבית לצורכי הארגון, גמישות בבחירת מפעיל התקשורת, אבטחת מידע בענן, גמישות בבחירה ובשינוי של כמות השלוחות, ויכולת התאמה לשינויים בניוד העובדים ובמיקום השלוחות ללא צורך בעבודות ובהתאמות ממושכות ויקרות.
להצעת מחיר מהירה השאירו פרטים או חייגו – 3250*
[leadercf7 campid="3041"]
[contact-form-7 id="7073" title="הצעת מחיר מהירה-מרכזיה בענן" html_class="use-floating-validation-tip"]
סוגי השירותים שלנו:
מרכזיה בענן
Call Center
מספר וירטואלי לנייד
מספר כוכבית
מתחילים מההתחלה – מהי מרכזיה?
מרכזיה היא מערכת טלפונית של קווי טלפון, מיועדת בעיקר לשימוש של חברות או של בעלי עסקים שונים, בעלת תוכנה פנימית המאפשרת שיחות בין הקווים עצמם. מרכזיה טלפונית לעסקים היא אכן המוכרת ביותר, ותחתיה מרוכזים כל קווי הטלפון של העובדים בעסק. כך, אפשר להעביר שיחות בין הקווים (זוהי הפעולה הנפוצה ביותר, ומתבצעת ע"י שימוש בשלוחות), להחזיק שיחה ועוד.
קיימים סוגים שונים של מרכזיות. מרכזיה לעסק יכולה להיות אחת פיזית, אך קיימת גם מרכזיה בענן. זוהי מערכת חכמה, מתקדמת וטכנולוגית שמחליפה באופן חסר תקדים את המרכזיה הפיזית, והיא עדיפה עליה בהרבה.
מהי מרכזיה בענן?
מרכזיה בענן היא מילה נרדפת למרכזיה וירטואלית, ולמעשה היא סוג מסוים של מחשוב ענן לעסקים, כפתרון מסוג IP Centrex.
מה זה אומר IP Centrex? הכוונה היא שמרכזיה בענן מסוג זה ממוקמת פיזית אצל ספק השירות, במקום להיות פיזית אצל הלקוח. ולכן, בגלל שהן ממוקמות פיזית אצל ספק השירות, הרי שמרכזיות ענן הן סוג מסוים של שירותי ענן לעסקים. שירות זה נקרא Hosted.
מה זה אומר ?Hosted שירותי Hosted הם פלטפורמה בה תוכנה אחת משמשת מספר לקוחות שונים, בעוד שאותה פלטפורמה ממוקמת רק במקום פיזי אחד. מאחר שהטכנולוגיה עליה פלטפורמה זו מבוססת היא IP, הרי שהמרכזיה, שהיא חלק משירות Hosted, הופכת להיות למרכזיה וירטואלית.
למה כל עסק חייב מרכזיה בענן?
בשנים האחרונות, כחלק מהמעבר לעידן הדיגיטלי של המאה ה-21, ניתן לראות שכל העסקים היום כבר משכילים לעבור לשירותי מחשוב ענן ורובם משתמשים כיום במרכזיות בענן. ואפשר להבין אותם – שירותי מחשוב ענן, ובפרט מרכזיה בענן, הם קפיצת המדרגה של העסק שלך לעבר הקדמה הטכנולוגית.
מרכזיה בענן מחוברת לענן הנתונים של העסק שלך, למיילים, לפקס למחשבים ולמעשה – לכל דבר שרק תחבר אותה אליה.
היא מתחברת לכל סוגי הטלפונים: טלפוני מנהלים חכמים, לטלפוני IP, לטלפונים אנאלוגיים פשוטים, לטלפוני תוכנה, לטלפונים סלולאריים ואפילו ללפטופים – כך שתוכלו לעבוד מהבית או בנסיעות.
חושבים שזה הכול? עוד לא כיסינו אחוז ממה שיש למרכזיה בענן להציע…
היתרונות שלה בלתי נדלים והתכונות, השכלולים, הטכנולוגיות והתוספות שלה הם פשוט חלום שכל עסק – קטן או גדול – צריך.
אז מה כל כך מיוחד במרכזיה בענן?
היא משפרת את הפרודוקטיביות בעסק, את איכות שירות הלקוחות, את זמינות העובדים, את הניהול השוטף, את ניהול הזמנים שלכם כעסק, את ההתנהלות הכללית – איך אפשר שלא לעבור למרכזיה בענן?
במקביל, בזכות כל השיפורים שהיא מציעה, היא גם מגדילה את המכירות של העסק וגם מביאה לחסכון בעלויות החודשיות.
איך שירותי מחשוב ענן מביאים לחסכון חודשי?
החסכון החודשי של העסק נובע מהמעבר לשימוש במרכזיה וירטואלית. ראשית, כשעוברים למרכזיה וירטואלית בענן, חיבור טלפוני ה-IP נעשה על גבי תשתית אחת, ודבר זה חוסך בהוצאות התשתית. שנית, בזכות חיבור לספקים יעילים וזולים יותר ברחבי העולם, ניכרת הוזלת העלויות החודשיות.
כמו כן, אם תרצו לרכוש עבור העסק שלכם שירותים נוספים, למשל שירותי קווים נוספים או שדרוג טכנולוגי מסוים, ולא תהיה ברשותכם מרכזיה בענן – תצטרכו לשלם הרבה כסף. לעומת זאת, עלות האחזקה עצמה של מרכזיה בענן לעסק היא נמוכה.
התאמה אישית של מחשוב ענן לעסקים
בניגוד למרכזיה פיזית, שמאוד מוגבלת ביכולות שלה ובכמות האפשרויות שלה, ושלצערכם אתם נאלצים להתאים את עצמכם אליה – עם מרכזיה בענן העניינים עובדים הפוך, לטובתכם.
היתרון הבולט ביותר של מרכזיה בענן הוא שאתם מתאימים אותה אליכם באופן אישי ומדויק. אתם לא צריכים להתגמש או לשנות דברים בעסק, ולא צריכים לשנות סדרי עולם. עם מרכזיה בענן הכול נהיה פשוט הרבה יותר, קל ונוח. מערכת ההפעלה של מחשוב ענן לעסקים תוכננה מראש בקפידה כך שתהיה יעילה, פתוחה וגמישה על מנת למקסם את ההתאמה האישית עבור כל עסק.
ההתאמה האישית של המרכזיה בענן היא אחת הסיבות לכך שכל כך הרבה עסקים עוברים להשתמש בה.
ללא הגבלה
עם שירותי מחשוב ענן, תוכלו לחבר למרכזיה הווירטואלית כמה שלוחות שרק תרצו, ובאופן גלובלי לחלוטין (לכל שקע אינטרנט בעולם!). כמו כן, אין למרכזיה בענן הגבלה של קבוצות חיוג.
הכול מתבסס על כך שלמרכזיה וירטואלית אין הגבלה מבחינת נפח וגודל – משום שהיא בשרת בענן, דבר אשר מקנה לה יתרון משמעותי על פני המרכזיה הפיזית המוגבלת מאוד. על כן, המרכזיה הווירטואלית תשמש אתכם גם כשהעסק יגדל.
מרכזיה בענן – לוקחת אותך קדימה, בלי לאבד דבר
חשוב לציין שכל התכונות המתקדמות שיש למרכזיה בענן, כחלק משירות מחשוב ענן לעסקים, וכל השירותים המשוכללים והטכנולוגיים שהיא מציעה – באים בנוסף לכל הפעולות הרגילות של המרכזיה הפיזית שאתם מכירים: העבר שיחה, החזק שיחה, חנה שיחה, נא לא להפריע, שיחת מפגש וכו'.
כך שלא תאבדו שום פעולה שהייתם רגילים אליה עד עכשיו, אלא רק תוסיפו עוד חידושים טכנולוגיים ושדרוגים משמעותיים שייקחו אתכם קדימה ושישפרו לכם את הכול.
15 יתרונות משמעותיים של מרכזיה בענן
- המרכזיה מתחברת לציוד הקיים של העסק – לטלפונים, למחשבים, לפקס, לדלת, לשער הכניסה ועוד.
- תמיד רציתם לעבוד מרחוק? מושלם! – עם מרכזיה בענן לראשונה תוכלו לעבוד מהבית, או בכל מקום אחר שתרצו על ידי חיבור שלוחה מהמרכזיה בענן לטלפונים בבית/לניידים/ללפטופ.
- תוכלו לנתב שיחות בכל הרמות, בצורה מרווחת ומגוונת יותר, ללא הגבלה כלל.
- מאוד קלה להתקנה וידידותית למשתמש. חיבור קל ויעיל למערכות CRM של העסק.
- תוכלו בקלות לנהל שיחות ועידה עם מספר גדול של משתתפים.
- אתם בידיים טובות – למרכזיה בענן יש ממשק אינטרנטי שלם האחראי על שליטה על השיחות.
- תוכלו להגדיר את זמני הפעילות של המענה הטלפוני עבור הלקוחות המתקשרים, ובמקביל, בהתאם לזמני הפעילות, להפנות את השיחה לשלוחה המתאימה באופן אוטומטי.
- תוכלו לבחור להקליט שיחות שאתם מנתבים או להקליט שיחות בכללי – ע"פ דרישה ספציפית או באופן גורף.
- אם אין מענה/תפוס – תוכלו, באמצעות מנגנונים אוטומטיים של המרכזיה בענן, להעביר שיחות בין שלוחות או למוקד השארת הודעות.
- אוהבים מוזיקה? מעולה! עם מרכזיה בענן תוכלו להוסיף ג'ינגלים, מוזיקת רקע, קבצי MP3 וכו' – לזמן ההמתנה ו/או בהעברת שיחה. ניתנת השמעה רנדומלית או ליניארית.
- תוכלו להפנות שיחה גם לנייד, לפי זמן מדויק ושעה ספציפית, גם ב'תפוס' – ועוד מגוון אופציות טכנולוגיות משוכללות.
- בזכות מעגלי ההמתנה עם האפשרויות המגוונות להפצת שיחות – תוכלו לשפר את כל מערך שירות הלקוחות של העסק.
- תוכלו לשלוח פקס דרך המייל, או לחילופין לקבל פקס ישירות אל המייל – ובכך תחסכו לעצמכם הרבה טרחה.
- תוכלו לחייג מאאוטלוק, מאנשי הקשר, מהחשבון של גוגל, מהחשבון של אפל… כל האפשרויות פתוחות!
- תוכלו להקצות מספר ספציפי שיהיה לכל עובד בכל מיקום; ליצור תא קולי עבור כל שלוחה; או לחייג ישירות פנימה.
מרכזיה וירטואלית בענן מדברת אליכם? צרו איתנו קשר כדי להתאים עבורכם מרכזיה בענן שתגרום לעסק שלכם להמריא