שירות IT לעסקים

מערך התמיכה הטכנית שבינת עסקים מעמידה לרשותכם ,מספק מענה וטיפול מרחוק בתקלות תקשורת, ללא צורך בהגעה של איש תמיכה, לארגון או למשרד שלכם.
צוות המומחים הטכני של בינת עסקים מיומן בזיהוי תקלות,
בהבנת הגורמים הפוגמים בחוויית השימוש שלכם ומספק לכם מענה מלא עד לתיקון התקלה.

שירותי IT לעסקים
תקשורת ומרכזיות

הזמינות המלאה של נציגי התמיכה והמענה המהיר לכל פנייה, 
מבטיחים לכם תמיכה טכנית יעילה ומהירה, המלווה בשירות אדיב ואיכותי.

מוקד התמיכה של בינת עסקים הוא פרואקטיבי ומנתר את כלל מערכות הניהול.
המוקד מאויש ע"י טכנאים בעלי הסכמת CCNA וצוות מומחים בקו שני ברמת הנדסה
עבור מערכות ליבת הרשת, הטלפוניה והמחשוב.

מחפשים שירותי IT חיצוניים? פשוט פונים למוקד התמיכה של בינת עסקים שפעיל וזמין עבורכם תמיד. אחד היתרונות הבולטים של שימוש בשירותי IT חיצוניים הוא מתן מענה מיידי לכל בעיית מחשוב שעולה ברגע האמת, בזמינות מלאה במשך כל שעות היממה. טכנאי ה-IT יבדוק אתכם את מהות התקלה, ינסה לזהות את מקורה ויאבחן את הדרך לטיפול כבר בשיחת הטלפון. במידה ובמחשב בו התגלתה התקלה קיים חיבור פעיל לאינטרנט, ברוב המקרים גם יוכל לטפל בה מרחוק, על ידי השתלטות על המחשב. כאשר החיבור לרשת אינו זמין, ינחה הטכנאי את העובד כיצד לאתר ולפתור את הבעיה בעצמו, ובמידת הצורך, יישלח טכנאי לבית העסק עצמו.

יתרונות של שירותי IT אצל בינת עסקים

מנהל שירות אישי

מוקד NOC הפעיל 7\24

תמיכה מרחוק ובאתר לקוח

תמיכת מומחים לפרויקטים מורכבים

שירותי IT לעסקים

מוקד NOC 24/7

בינת עסקים מפעילה מוקד NOC הפעיל 7\24  הכולל מרכז ניטור, תפעול, שרות ותמיכה ראשי הפעיל כל שעות היום.

המוקד נמצא  ברמת החייל, ת"א ו
NOC משני שמרכז את הניטור, התפעול, השרות והתמיכה לאחר שעות הפעילות היומיות ומשמש גם לעבודה בשעת חירום באתר הר חוצבים, ירושלים.

שני המרכזים בעלי יכולות זהות ומאפשרות עבודה מקבילה ומדורגת. השירותים של החברה מגובים בגיבוי חם בין האתרים: ת"א, ירושלים ומד- 1 פ"ת
.

כדי להתחיל כדאי שנדבר, השאר פרטים ליצירת קשר.