Call Center

מערכת הטלפוניה האחודה של בינת עסקים, המנוהלת מרחוק ללא צורך במרכזיה רגילה אלא מרכזיה בענן, מעמידה לרשותכם מגוון עשיר של תכונות מתקדמות, המשפרות את חוויית המשתמש בארגון

Call Center

כדי להתחיל כדאי שנדבר, השאר פרטים ליצירת קשר.

יתרונות המערכת בבינת עסקים

עסקים ומוקדים שעובדים לפי עונתיות זהו הפתרון המושלם בשבילם. הגמישות מאפשרת לכם לשלם רק על מה שאתם באמת צורכים. ניתן להוריד ולצמצם שלוחות, להגדיל את בנק הדקות בשיא העונה ולצמצם בהתאם. לבינת עסקים תעריף שיחות בינלאומיות במחירים תחרותיים ישירות ממפעיל בינלאומי והכל בחשבונית אחת! המערכת כוללת כלים מתקדמים עבור ניהול המוקד הכוללים דוחות היסטוריים ודוחות זמן אמת

חסכון כספי

תשלום על פי צריכה

חדשנות

ניהול מכל מקום ובכל זמן באמצעות פורטל ומגוון רחב של תכונות מתקדמות

גמישות

אפשרויות מעבר לכל מקום, באופן פשוט וללא עלויות מעבר

שירות ותמיכה

המרכזייה מנוטרת על ידי מיטב המומחים של בינת עסקים

מאפייני המערכת והשירותים

"עקוב אחרי"

שירות להשגת העובד במספר טלפונים במקביל

העברת שיחות

משלוחה לשלוחה, או למספר שלוחות בו זמנית

Fax to Mail

קבלת פקסים ישירות לדואר האלקטרוני של העובד

נתב שיחות (IVR)

מענה קולי עבור תסריטי ניתוב שונים.

שיחה מזוהה – Caller ID

צגת מספר הטלפון של המתקשר על הצג

תא קולי

תא קולי אישי לכל מנוי בארגון

איחוד מסרים UM

העברת הודעות תא קולי אל כתובת דוא"ל

רישום שיחות

הצגת דוחות המפרטים את כל השיחות היוצאות והנכנסות ברשומות

Soft Phone

ביצוע שיחות לעובדים מרחוק דרך המחשב

Find me

חיוג בו זמני לשלוחה ול-Soft Phone

מוקד ACD 

קבלת שיחות ממספר תורים שונים, בו-זמנית, במוקדי שירות ומכירות. אופי השיחה מוצג על גבי צג הטלפון של המוקדן.

מערכות סיעוד

ביצוע שינויים והגדרות למינויי המערכת, לצורכי שליטה ובקרה על הפעילות

מינויים מרוחקים

חיבור מנוי בצורה מאובטחת מרחוק

יכולות Call Center

לעמדות חמות

"חדרי ועידה"

הזמנת חדרי ועידה לשיחה רבת-משתתפים.

חיבור לאינטרקום

פתיחת דלתות ע"י מענה לשיחה והקשת קוד פתיחה.

Call Center

מהי מערכת קול סנטר?

קול סנטר זוהי מערכת שירות מרכזיות חכמה ומתקדמת המהווה תחליף מלא למרכזיה המסורתית בעסק ושדרוג למרכזיות חכמות. למערכת תצוגה ויזואלית מרהיבה המאפשרת מעקב וניהול תורים חכם של שיחות נכנסות, הגדרת קבוצת משתמשים ויירוט השיחה כאשר השיחה לא נענית ע"י הקבוצה. המערכת הינה פתרון חכם וחסכוני לעסק שלך עם מגוון רחב של כלים ותכונות טלפוניות לשיפור מערך הטלפוניה וצמצום הוצאות התקשורת. ללא עלות ראשונית של רכישת מרכזיה, חומרה, תחזוקה ושדרוגים, וניהול מלא על ידי מיטב המומחים בינת עסקים.