כל מה שלא ידעתם על מרכזיות IP לעסקים

מרכזיות IP לעסקים הופכות לשכיחות יותר ויותר בקרב עסקים קטנים ובינוניים ובעיקר בחברות ובארגונים הגדולים שכבר הבינו שאי אפשר להתנהל בלעדיהן.

כמעט כל העסקים של היום נטשו את המרכזיות הפיזיות המקרטעות והישנות ועברו להשתמש במרכזיות IP לעסקים כחלק משירותי מחשוב ענן לעסקים. הסיבה די ברורה – מרכזיות IP לעסקים יעילות בהרבה, עשירות ביתרונות שישדרגו לך את העסק וירימו אותו למעלה ויוצרות דינאמיקה איכותית ותקשורתית טובה יותר בין צוות העובדים (דבר אשר משפר את הפרודוקטיביות בעסק, את המכירות, את איכות העבודה וכו').

כל זאת עושה מרכזיית IP בזכות היותה שירות מחשוב ענן לעסקים. היא מתחברת לענן הנתונים של העסק שלך, למיילים של העסק, לפקס ולמחשבי העסק ובכך היא למעשה שדרוג טכנולוגי משמעותי ביותר. כשהמרכזיה של העסק מחוברת לכל כך הרבה מכשירים – היעילות של העסק משתפרת, כי התקשורת בין המכשירים ובין המחשבים נעשית טובה בהרבה. הכול נעשה תקשורתי יותר ופתאום כל החלקים מתחברים.

אפשר לדמות זאת לפאזל, כך שכל מרכיבי העסק: צוות העובדים, מכשירי העסק, המחשבים, הטלפונים הסלולאריים של העובדים, הזמן הפנוי של העובדים, המיילים וכד' – הם חלקי הפאזל, בעוד שמרכזיית IP לעסקים היא מה שמחבר את כל החלקים הללו יחדיו.

אבל לפני הכול – מהי בכלל מרכזיה?

לפני שנכנסים ישר לעניין, חשוב להתחיל מההתחלה. אז מהי בכלל מרכזיה?
מרכזיה מוגדרת כמערכת טלפונית של קווי טלפון, בעלת תוכנה פנימית המאפשרת שיחות בין הקווים עצמם. מכאן, הרי שבדרך כלל היא מיועדת לחברות או לבעלי עסקים למיניהם.

כשאנו מתקשרים לחברה או לארגון כלשהו, לרוב נקבל מענה טלפוני שמאורגן תחת מרכזיה, שכן אותם אנשים מעבר לקו יכולים להעביר את השיחה שלנו בין מוקדנים שונים בחברה, להחזיק את השיחה, ועוד. אלו הן הפעולות הנפוצות כשמשתמשים במרכזיה, והן מאפשרות לבעל העסק לתת את השירות המיטבי ללקוח.

החזקת השיחה מיועדת לזמן בו המוקדן או איש המקצוע שענה לנו בודק עבורנו משהו על הקו, והעברת השיחה מיועדת כדי להעביר את השיחה בין מוקדנים שונים כדי לקבל את העזרה המדויקת ביותר עבורנו.

מרכזיה פיזית או מרכזיית IP?

בעוד שקיימת המרכזיה הפיזית, אותה כולנו מכירים, קיימת גם מרכזיית IP לעסקים והיא מרכזיה בענן. זוהי מרכזיה שפותחה בהתאם לעידן הטכנולוגי והדיגיטלי, שלא מפסיק להעלות על פני השטח פיתוחים טכנולוגיים והמצאות חדשות. על כן, מדובר במערכת חכמה ומתקדמת ביותר.

מרכזיות IP לעסקים עדיפות בהרבה על המרכזיות הפיזיות, כך שלא רק שבמרכזיית IP יש את כל הפונקציות המוכרות שיש במרכזיה הפיזית, אלא גם שיש בה יש עוד מגוון עצום של פונקציות שונות, חדישות ומשוכללות שישפרו את המערך העסקי שלכם וימריאו אתכם למעלה.

אז מהי בכלל מרכזיית IP לעסקים?

לפני שרוכשים אחת, חשוב להבין במה מדובר. מרכזיית IP לעסקים היא פתרון תקשורתי לעסקים כחלק ממחשוב ענן לעסקים, מסוג IP Centrex. כלומר, זו מרכזיה וירטואלית הממוקמת פיזית אצל ספק השירות, ולא אצל הלקוח.
מאחר שמרכזיות אלו ממוקמות אצל ספק השירות, זהו שירות Hosted: שירות בו תוכנה אחת משמשת מספר לקוחות שונים, בעוד שפלטפורמה התוכנה ממוקמת רק במקום פיזי אחד. הטכנולוגיה עליה מבוססת פלטפורמה זו היא טכנולוגיית IP, כך שהמרכזיה תחת פלטפורמה זו היא מרכזיית IP.

מרכזיות IP לעסקים – מתחברות לאן שתרצו

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מרכזיות IP לעסקים הוא שהן מתחברות לכל מכשיר שרק תרצו. כך תוכלו לחבר את המרכזיה למגוון רחב של מכשירים ולמקסם את התקשורתיות ואת הפרודוקטיביות של העסק.

מרכזיות IP לעסקים יכולות להתחבר לכל סוגי הטלפונים: לטלפונים סלולאריים, לטלפוני IP, לסמארטפונים של מנהלים, לטלפוני תוכנה, וגם לטלפונים אנאלוגיים פשוטים. הן מתחברות ללפטופים, למחשבים נייחים, לפקס של העסק, לדלת הכניסה, לשער הכניסה ועוד.

מכאן נפתחות לפניכם מגוון רחב של אפשרויות: תוכלו לשלוח פקס דרך המייל, לקבל פקס ישירות אל המייל ; לחייג מאאוטלוק, מאנשי הקשר, מהחשבון שלכם בגוגל, מהחשבון שלכם באפל ; תוכלו להפנות שיחה לנייד – ע"פ יום ושעה ספציפית שתבחרו, וכד'.

כמובן שהיתרון הברור ביותר הוא העבודה מרחוק. ברגע שהמרכזיה מחוברת לכם ללפטופ או לטלפון הנייד, תוכלו למעשה לקחת עבודה הבייתה או לעבוד בזמן נסיעות בתחבורה ציבורית, ובכך להיות פרודוקטיביים יותר.
באמצעות חיבור שלוחה מהמרכזיה בענן לטלפון בבית, לנייד או ללפטופ, תנצלו את הזמן שלכם טוב יותר ובצורה יעילה יותר.

חוסכים בעלויות עם מרכזיית IP לעסקים

בנוסף לשיפור הפרודוקטיביות בעסק, שיפור השירות ללקוחות, ייעול הניהול השוטף וניהול הזמנים של העסק והגברת זמינות העובדים, מרכזיית IP לעסקים גם מגדילה את המכירות ומביאה לחסכון בעלויות החודשיות.

החיסכון החודשי של העסק נובע משני דברים: האחד הוא חיבור טלפוני ה-IP על גבי תשתית אחת, דבר אשר חוסך בהוצאות התשתית. השני הוא התחברות לספקים זולים ויעילים יותר ברחבי העולם.

כמו כן, אם תרצו לרכוש שירותי תקשורת נוספים עבור העסק שלכם, כמו קווים נוספים או שדרוגים טכנולוגיים שונים, תוכלו לעשות את כל זה דרך המרכזיה בענן בקלות רבה. אם לא תהיה ברשותכם מרכזיית IP לעסקים, הדבר יעלה לכם הרבה יותר. במקביל, עלות האחזקה של מרכזיית IP אינה גבוהה.

מרכזיה בהתאמה אישית

מי לא היה רוצה שהמרכזיה של העסק שלו תתאים בול עבורו? – לצרכים של העסק, לאופיו, למאפייניו, למטרותיו, להתנהלותו, לגודלו ולכל אלמנט נוסף בעסק שלכם שדורש התייחסות והתאמה אישית עם המערכת המקשרת בין צוות העובדים ללקוחות, בין העובדים לעובדים ובין כל מרכיבי העסק אחד לשני.

מרכזיית IP לעסקים הומצאה בדיוק לזה. את המרכזיה בענן אתם מתאימים אליכם, באופן אישי ומדויק, בלי להתגמש. מערכת ההפעלה שלה תוכננה ועוצבה מראש כדי למקסם את ההתאמה האישית עבור כל עסק, כך שהיא פתוחה, גמישה ועובדת נטו לטובתכם.

אילו פונקציות חדשות יש למרכזיית IP לעסקים?

  1. הגדרת זמני פעילות – עם מרכזיית IP תוכלו להגדיר את זמני הפעילות של המענה הטלפוני עבור לקוחותיכם, ובהתאם לזמני הפעילות השיחה תופנה לשלוחה המתאימה באופן אוטומטי. 
  2. קלה להתקנה – המרכזיה בענן מאוד ידידותית למשתמש ונוחה לתפעול. 
  3. מקושרת לעסק – מרכזיית IP לעסקים יכולה להתחבר, בקלות וביעילות, למערכות ה – CRM של העסק. 
  4. מנגנונים אוטומטיים – אחד היתרונות של מרכזיית IP לעסקים הוא האוטומטיות שלה. תוכלו להגדיר ולהתאים עבורכם אישית את המנגנון האוטומטי בנוגע להעברת שיחות בין שלוחות, השארת הודעות וכו'. 
  5. שיחות ועידה – תוכלו לנהל שיחות ועידה עם מספר גדול של משתתפים.
  6. ניתוב שיחות – בכל הרמות, וללא הגבלה.
  7. חובבי מוזיקה? – עם מרכזיית IP לעסקים תוכלו לבחור כל קובץ מוזיקה עבור מוזיקת הרקע לזמן ההמתנה על הקו של הלקוחות. אלו יכולים להיות ג'ינגלים, קבצי MP3 אהובים עליכם או כל מה שתמצאו לנכון, המרכזיה בענן יודעת להתמודד עם הכול. 
  8. הקלטת שיחות – תוכלו לבחור אם להקליט שיחות, בין אם באופן ספציפי או באופן גורף.

מעוניינים במרכזיות IP לעסקים?
צרו איתנו קשר להתאמת מרכזיה בענן עבורכם,
ובמהרה תראו איך העסק שלכם מתנהל טוב יותר.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות​

מתלבטים?

צריכים ייעוץ?

מאמרים נוספים

מרכזיות לעסקים

מרכזיות טלפוניות עברו תהליכי אבולוציה רבים לאורך השנים. מאז הימים שבהן מרכזניות היו מקשרות ומחברות בין מאות קווי טלפון שונים על גבי מערכת חיבורים ענקית

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות