המציאות של השוק העסקי של היום יחד עם התקדמות הטכנולוגיה, גורמות לנו לאט לאט להבין שהטלפון החכם שלנו יכול לשמש כשלוחה עבור המרכזיה העסקית שלנו בחברה. אנחנו מתחילים להתרגל לאפשרות לקבל שיחות גם כשאנחנו לא במשרד – בין אם אנחנו בבית, בנסיעה, או בכל מקום אחר. אנחנו מתחילים להתרגל לנוחות ולמגוון הפונקציות שנפתחו בפנינו. בקיצור, אנחנו מתחילים להתרגל לקונספט של מרכזיות טלפון IP לעסקים.

מהי מרכזיה?

מרכזית טלפון לעסקים היא הלב של העסק – דרכה עוברת כל התקשורת בין הספקים והלקוחות אל העובדים עצמם של החברה. ללא הפסקה שיחות נכנסות ויוצאות באופן שוטף. תפקידה הוא לחבר את קווי הטלפון החיצוניים של רשת התקשורת הציבורית לכל שלוחות הטלפון של העסק.

התקשורת בין העובדים בעסק והתקשורת בין העובדים לבין הלקוחות בעסק היא חלק אינטגרלי, מהותי וקריטי בהצלחתו. עסק שרוצה להצליח חייב לתקשר כמו שצריך, בצורה יעילה ונכונה, גם בין צוות העובדים והמנהלים וכמובן כשזה נוגע לשירות הלקוחות עצמו ולקבלת שיחות מלקוחות רלוונטיים.

כשרוכשים מרכזית טלפון לעסק, יש לבחון את איכות הטכנולוגיה עליה היא מבוססת ואת היציבות שלה עבור העסק לטווח הארוך. צריך לשאול את עצמנו – האם המרכזיה הזו תשרת אותי גם בעתיד? האם היא מתאימה לקצב החדשנות של היום? האם היא תתאים לעסק גם כשהעסק יגדל? מה לגבי ההוצאות של אחזקת המרכזיה?

כאן יש לשקול מרכזיה מתקדמת וחכמה – מרכזיית טלפון IP לעסקים, בעלת מגוון תכונות משופרות ומשוכללות חדישות הבוססות על טכנולוגיה מתקדמת. נתבי שיחות (IVR), מעלי המתנה ((queue, מערכות מוסיקה בהמתנה, מערכות רישום שיחות, מערכות דואר קולי וכמובן חיבור שלוחות לנייד וללפטופים כדי לאפשר עבודה מרחוק (מהבית למשל) – הם רק חלק קטנטן מהאפשרויות הנפתחות בפנייך עם מרכזיה בענן.

מתקדמים לעבר הטכנולוגיה

היום אנחנו כבר רואים יותר ויותר עסקים, חברות וארגונים, כולל עסקים קטנים ובינוניים, שפונים למרכזיות IP כפתרון הרלוונטי עבורם לעסק. ואפשר כמובן להבין אותם – זהו אכן הצעד החכם ביותר בראייה עתידית לעסק שלך, כשמסתכלים לטווח הארוך, וכשרואים את כל היתרונות שלמרכזיית IP לעסקים יש להציע.

האם אפשר להיפטר סוף סוף מהמרכזיות הפיזיות?

כן, כן, ועוד פעם כן.

בעידן של היום, המרכזיות הפיזיות-האנלוגיות – כבר הולכות ונעלמות מהעולם. במקביל, אנשים יותר ויותר משתמשים בסמארטפון האישי שלהם גם לצרכי העבודה – האפליקציות העיקריות הן וואטסאפ והדוא"ל, אך לפעמים גם מסנג'ר, סקייפ ועוד. כלומר, הסמארטפון והלפטופ האישיים של כל אחד כבר הופכים לעוד אמצעי תקשורת בעבודה, בין אם אנחנו עובדים דרכו בעבודה, ובין אם כך אנו לוקחים עבודה הבייתה ומייעלים את זמן הפעילות שלנו. 

היתרון הגדול ביותר של מרכזיה בענן לעסקים

ניתן לראות שגם עסקים קטנים ובינוניים, כמו גם חברות וארגונים גדולים, משתמשים במרכזית IP בענן. בשל הפונקציונליות הרבה של המרכזיה בענן ותוכנת ההפעלה הגמישה ביותר שלה, לא רק שהיא עונה על מגוון הצרכים של העסק, אלא גם שהיא מתאימה את עצמה אליכם, גם אם אתם עסק קטן. כך שהיתרון הגדול ביותר של המרכזיה בענן הוא היכולת לבחור – עם מרכזית IP תוכלו להביא לידי ביטוי כמעט כל מה שתרצו, בתוך מגוון פונקציות עצום.

אילו יתרונות יש למרכזיה בענן שאין למרכזיה פיזית?

ריכזנו עבורכם 8 יתרונות ייחודיים המאפיינים את המרכזיה בענן, החסרים למרכזיה הפיזית המיושנת:

  1. הקלטת שיחות; מערכת call center; חיבור למערכת ה CRM של העסק; חיבור סמארטפונים, לפטופים, מחשבים נייחים, טלפוני IP ועוד כשלוחות בתוך המרכזיה (דבר המאפשר עבודה מרחוק!); חיבור מדפסות ופקסים, כמו גם שער כניסה וכו' כחלק מהמרכזיה; ועוד, הם עיקר היתרון בעבודה עם מרכזיה בענן בעסק. כל אלו מגיעים בעלויות אפסיות, ולא דורשים שיתוף ספקים חיצוניים.
  2. שיחות נכנסות מלקוחות ינותבו בצורה טובה, איכותית ומהירה יותר ממה שהכרתם עד היום – מרכזיה בענן פשוט יעילה יותר לעסק.
  3. תוכלו להגן בצורה איכותית יותר על שיחות טלפון חשובות.
  4. תוכלו לשלוט טוב יותר במערכות עבודה קבוצתית המוכרות והנפוצות היום בקרב עסקים.
  5. תוכלו לשלב בצורה טובה יותר את שיחות הועידה שלכם. בנוסף, תוכלו להשתמש גם בוידיאו עבור שיחות הועידה, דבר אשר ישכלל משמעותית את התקשורת ואת העבודה הצוותית.
  6. מרכזיה בענן חוסכת עבורכם עלויות בעוד שמרכזיה פיזית תעלה לכם הרבה יותר – למרכזיה פיזית יש הוצאות תחזוקה שוטפות, עלויות הקלטה, עלויות הגנה, חשמל, כבלים, רישיונות ועוד. היא שייכת לעולם הישן והמקרטע, בעוד שההוצאות של המרכזיה בענן הן אפסיות לעומתה ולעומת המוצר האיכותי שמקבלים. הרבה פחות כאב ראש והתעסקות, בנוסף לחיסכון כלכלי.
  7. מרכזיה בענן עוזרת לכם לשפר את איכות שירות הלקוחות בעסק – ובכך מגדילה את ההכנסות ואת הרווחים שלכם.
  8. עסק בעל מרכזיה בענן הוא עסק בו התקשורת בין העובדים טובה יותר, ברורה יותר ואיכותית יותר. עבודת הצוות בין העובדים תהיה משופרת בהרבה כשהתקשורת ביניהם תהיה קלה יותר ופשוטה יותר, דבר היכול לשנות ולשפר את כל האווירה בעסק עצמו. כמובן שכך גם שירות הלקוחות משתפר ונהיה יעיל יותר, ומעגל הלקוחות יוכל לגדול.

מהם הפתרונות השונים למרכזיות טלפון לעסקים בישראל?

יש מספר סוגים שונים של מרכזיות IP, וביניהם: מרכזיית בזק, סיסקו, פנסוניק, אוויה, LG, Aeonix, מרכזיה במיקור חוץ ((Outsourcing, מרכזיה מבוססת דפדפן ((WebRTC ועוד.

היום כמעט כל פתרונות ה VolP מסופקים בישראל כחלק משירות בענן, כמו עוד מגוון שירותי ענן נוספים.

האם ניתן לשלב עם המרכזיה מערכות נוספות?

כמובן שכן.
למרכזיה תוכלו לשלב מערכות נלוות רבות, כמו:

  • מערכת call center
  • מערכות טלמרקטינג ושיווק
  • מערכות BI\AI שונות (בינה מלאכותית)
  • בוטים שונים (מייעלים את כוח האדם בעסק)
  • מערכות ניתוב חכם (מייעל את שירות הלקוחות)
  • מערכות אבטחה וסייבר שונות, מצלמות אבטחה
  • מערכות "עבודה קבוצתית"
  • אופיס 365
  • מערכות "תקשורת אחודה"
  • מערכות המשלבות IoT (האינטרנט של הדברים)
  • שילוב מערכות בקרה ואינטרקום
  • מערכות "תקשורת אחודה"
  • מערכת העוסקת בהתאוששות מתקלות ומאסון ובפתרונות להמשכיות העסק 

מעוניינים לשלב מרכזיית טלפון IP לעסק? צרו איתנו קשר ונתאים את המרכזיה המדויקת עבורכם!