מרכזייה בענן או Call Center – מה מתאים לעסק שלך?

מערכות התקשורת והטלפוניה הן צינור החמצן של כל עסק. לכן, בחירת המרכזייה שתשרת אתכם היא החלטה משמעותית שתשפיע על יכולתכם לספק מידע ושירות רציף ואיכותי ללקוחות, לספקים ולגורמים מקצועיים שונים. מערכות המרכזייה בענן וה- Call Center מספקות מענה מושלם לדרישות אלו. כך תבחרו את המערכת המתאימה ביותר לעסק שלכם.

 

מרכזיה בענן – קשת של אפשרויות

מרכזיית תקשורת בענן שמחליפה בשנים האחרונות את המרכזיות המסורתיות והמיושנות, מחברת את כל השלוחות הטלפוניות שבארגון שלכם לכל קווי התקשורת החיצוניים ומציעה לכם מגוון שירותי טלפוניה מתקדמים: דואר קולי, נתבי שיחות, מעגלי המתנה, רישום שיחות יוצאות ונכנסות, הקלטת שיחות, בקרת נוכחות לעובדים ועוד.

מכיוון שהמרכזייה מבוססת על טכנולוגיית ענן, היא חוסכת לעסקים המאמצים אותה התקנה של שרת תקשורת פיזי, תחזוקה מתמדת, שדרוגים תקופתיים, רכישת רישיונות הפעלה ופתרונות אבטחה יקרים.

הגמישות הרבה של המרכזייה בענן מאפשרת לכם להוסיף או לגרוע שלוחות ולהתאים את תמהיל שירותי הטלפוניה לצרכים המשתנים של העסק. במידת הצורך, תוכלו

להרחיב או לצמצם את "בנק הדקות" העומד לרשותכם בהתאם להיקף הפעילות העסקית בתקופה נתונה (תכונה חיונית לעסקים שפעילותם מושפעת מעונתיות). כמו כן, תוכלו לנהל מערך הרשאות, הקלטת שיחות ותאים קוליים, לקיים שיחות במקביל וללא הגבלה מכל מכשיר טלפון, מחשב או אפליקציה, מכל מקום בעולם ובכל זמן ולשלם רק על פי השימוש בפועל.

 

Call Center – כל המידע במערכת אחת

אם הארגון שלכם מפעיל מוקד שירות, שימור לקוחות, תמיכה, טלמרקטינג, טלמיטינג או גבייה ואם התקשורת עם הלקוחות, הספקים, המפיצים או הקבלנים נמצאת בלב הפעילות העסקית, מערכת Call Center נוצרה בשבילכם.

מערכת קול סנטר מספקת תשתית חיונית לניהול אפקטיבי של המוקד, לאיסוף נתונים, לפילוח וניתוח שיחות וליצירת דאטה יקר ערך, המשתלב במערכות הניהול הארגוניות ומשמש לשיפור השירות ללקוחות ולהגדלת המכירות:

  • ניתוב שיחות נכנסות לגורם הרלוונטי
  • ניהול תור המתנה למענה אנושי
  • ניטור שיחות יוצאות ונכנסות ובקרה עליהן
  • הצגת רשימת שיחות ממתינות למוקדנים
  • ניתוב שיחות בין מוקדנים
  • ניהול ובקרה על זמני הפעילות של כל מוקדן
  • תקשורת פנימית בין המוקדנים למנהל המוקד
  • האזנה בזמן אמת למוקדנים, העברת מסרים והתפרצות לשיחה
  • הקלטת שיחות לצורך למידה, בקרה ותיעוד
  • מגוון דוחות סטטיסטיים בפילוחים שונים ובהתאמה אישית

 

הקלטת שיחות

אחד מהיתרונות המאפיינים הן את המרכזייה בענן והן את מערכת ה-Call Center הוא יכולתן להקליט את השיחות הנכנסות והיוצאות ולשמור אותן בענן למשך שנה, 3 שנים, 7 שנים

ואף תקופות מותאמות אישית לפי צרכים.

חברות המפעילות מוקד שירות לקוחות כגון חברות ביטוח וחברות תקשורת מחויבות, על פי חוק, להקליט את השיחות ולשמור אותן לאורך זמן, אך יכולת הקלטת השיחות חיונית לכל ארגון המנהל תקשורת טלפונית עם לקוחותיו.

באמצעות מערכת הקלטת השיחות תוכלו להקליט שלוחה בודדת או את כל השיחות המתבצעות בארגון ולאחזר את השיחות השמורות בענן של בינת עסקים (בשני שרתים שונים) לפי פרמטרים שונים: מספר הטלפון, שלוחה, מס' הנציג, תור, תאריך ועוד.

כך תוכלו לתעד עסקאות, למנוע חילוקי דעות, לשפר את שירות הלקוחות ואף להיעזר בשיחות המוקלטות לצורך הכשרת מוקדנים ואנשי שירות לקוחות.

 

בינת עסקים מתאימה לכם פתרונות בענן

שדרוג המרכזייה בעסק למרכזייה בענן או ל-Call center מבית בינת עסקים, מוביל

לחיסכון בהוצאות התקשורת, להתייעלות ארגונית ולשיפור ניכר בחוויית השירות ללקוח.

המרכזיות של בינת עסקים מתממשקות לכל מערכות CRM, גמישותן הרבה מאפשרת לכם להצטייד במרכזייה בענן ולשדרג אותה בקלות למערכת קול סנטר מתקדמת – כאשר פעילותכם העסקית תחייב זאת.

מערכות התקשורת בענן מלוות בגב החזק של בינת עסקים, המספקת פתרונות IT וטלפוניה מקצה לקצה, בכתובת אחת, על גבי תשתית אחת ובתשלום חודשי אחד.

למידע נוסף ולתיאום פגישת אפיון לצורכי הטלפוניה בעסק שלכם צרו קשר

מאמרים נוספים

עסקים מתקדמים לשרתים וירטואליים

השרתים הווירטואליים, המכונים VPS Virtual private server)) הם כבר חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי בארץ ובעולם – ולא במקרה: השרתים הווירטואליים מציעים יתרונות תפעוליים, כלכליים

קרא עוד

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות