הדרך החדשה לעשות עסקים
השירותים המתקדמים שמציעה בינת עסקים ללקוחות קטנים ובינוניים נותנים מענה לכל הצרכים המודרניים של עסק בישראל, ללא הצורך בהשקעות גדולות בתשתיות, בתוכנות או באנשי מקצוע. חיים בן-חמו, מנכ"ל החברה, מסביר כי השירות של החברה מיועד גם למי שאינו בקיא בעולם הטכנולוגי ובדרך זו ניהול העסק הופך לקל ופשוט מאי פעם
שחר בן-פורת
בשנים האחרונות נכנסו לחיים שלנו שלל שירותים המתבססים על ענן. הכוונה היא לשרת חיצוני עליו יושבת התוכנה בה אנו משתמשים. בין אם זה חשבון המייל שלנו, שירות הגיבוי או שירות לשמירת הסרטונים שאנו מצלמים בסמארטפון, מדובר בשינוי שכולנו במידה כזו או אחרת כבר חיים לפיו. לכן זה יהיה טבעי ליישם את אותו השינוי ממש גם בניהול העסק שלנו.
זו ההבנה אשר הנחתה את חברת בינת עסקים מקבוצת רד-בינת, כאשר החלה כבר לפני ארבע שנים להציע שירותים לניהול עסק המבוססים על טכנולוגיית הענן. החל מתוכנות אופיס 365, דרך שרתי אקסצ'יינג' וכלה במערכות CRM, בזכות השירות של בינת עסקים, כל אלו ניתנים לשימוש ללא צורך בהשקעות גדולות בתשתיות ובתוכנות, כפי שהיה נהוג לאורך שנים רבות, אלא על בסיס שימוש בלבד.
שירות מהיר ומאובטח
קבוצת רד-בינת כוללת כיום מעל ל-20 חברות, והיא עוסקת בפיתוח פתרונות ומוצרים עבור חברות תקשורת וטלקומוניקציה. חברת בינת עסקים היא כאמור אחת החברות בקבוצה, הלוקחת את כל אותם הפתרונות והופכת אותם למוצרים המתאימים לניהול עסקים בארץ ובעולם.
במשך שנים רבות התמקדה החברה בפתרונות עבור עסקים גדולים, אבל לפני מספר שנים התקבלה ההחלטה להתמקד בעסקים קטנים ובינוניים. "זה השוק המעניין ביותר כיום", מסביר בן-חמו את השינוי האסטרטגי, "והפתוח ביותר לעולמות הענן. מדובר באנשים שבחיים הפרטיים שלהם עושים שימוש נרחב בעולמות אלו, וקל להם להעביר גם את החברה שלהם לשימוש בפתרונות המבוססים על טכנולוגיה זו. הם מבינים מהו הערך המוסף שמציע הענן עבורם".
השירות של בינת עסקים מתבסס על האינטרנט, כמובן. החברה שותפה במיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל, ובמקביל היא יצרה רשת עצמאית, אשר תוך שימוש בקווי תמסורת המקובלים במגדלי משרדים בישראל, מאפשרת להציע שירות מהיר ומאובטח.
השירות של החברה הוא פשוט – כל המערכות הנדרשות לניהול החברה נעשות דרך השרתים של בינת עסקים, והלקוח משלם עבור השירותים אותם הוא צורך בלבד. קווי תקשורת ואינטרנט, טלפוניה, אפליקציות, אופיס, אקסצ'יינג', CRM ו-SAP, הכל לפי צריכה בלבד וללא צורך בהשקעה הגדולה בחומרה, בתוכנות ובאנשי מקצוע שיספקו התקנה ותמיכה טכנית. השירות של בינת עסקים כולל מערך תמיכה הזמין 24/7, המספק תמיכה פרו-אקטיבית כוללת, יעילה ומהירה במיוחד, כאשר עיקר הבעיות נפתרות מרחוק ללא צורך בהגעה לבית העסק. "בדרך זו בעלי החברה לא מוטרדים מהנושא, הם נכנסים למשרד שיש בו את כל מה שהם צריכים".
בינת עסקים מציעה את השירותים שלה למגוון רחב של עסקים בישראל, כולל עורכי דין, יועצי ביטוח, רואי חשבון, אדריכלים, חברות סטארט-אפ והיי-טק ועוד. "השירותים שלנו מיועדים גם למי שאינו בקיא בעולם הטכנולוגי", אומר בן-חמו, "דוגמת חברות קטנות בהן פעמים רבות מזכירת המנכ"ל היא זו שאחראית על תחום התקשורת".
אחד הביטויים לכך הוא Ace, שירות לאבטחת חווית משתמש. מדובר בכלי חדשני שיודע להתריע בזמן אמת על בעיות במערכת מחשוב ענן של העסק. המערכת מאתרת מיידית מהו מקור הבעיה, מתריעה בפני האחראי על כך בחברה ומסבירה בפשטות רבה מה לעשות, כך שגם אם האחראי אינו איש טכנולוגי, הוא יידע בדיוק מה לעשות.
פיתרון אחד, קל ופשוט
בינת עסקים מציעה לעסקים קטנים ובינוניים Market Place, מקום וירטואלי המרכז את כל השירותים והכלים האפשריים לניהול עסק, ממרכזיה בענן לגיבוי בענן. "אנו מציעים לבעל החברה פיתרון אחד", מסכם בן-חמו, "ההופך את ניהול העסק לקל ופשוט מאי פעם".